Ukryj komunikat X TA STRONA WYKORZYSTUJE PLIKI COOKIE zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji o celu ich wykorzystania i możliwości zmiany ustawień cookie znajdziesz w naszej Polityce prywatności
Nowe dostępne od ręki Jak dojechać Kontakt Facebook
Strona główna Aktualności i promocje COVID-19 - Jak dbamy o bezpieczeństwo Klientów?

COVID-19 - Jak dbamy o bezpieczeństwo Klientów?

Szanowni Państwo,

Obecna sytuacja związana z wprowadzeniem w Polsce stanu epidemii koronawirusa (COVID-19) rozwija się bardzo dynamicznie. W związku z tym cały czas trzymamy rękę na pulsie i oprócz wdrożenia zaleceń Ministerstwa Rozwoju, Ministerstwa Zdrowia oraz Głównego Inspektora Sanitarnego wprowadzamy też własne rozwiązania, które pozwalają naszym klientom i pracownikom czuć się bezpiecznie. Na bieżąco dezynfekujemy wspólne powierzchnie na terenie naszych salonów i serwisów (m.in. podłogi, klamki w drzwiach, balustrady, biurka i poręcze krzeseł), zabezpieczamy również wnętrze samochodu klienta, który odwiedził nasz serwis oraz przekazywane nam kluczyki do samochodu. Wprowadziliśmy zasady związane z dekoncentracją ruchu w zamkniętych pomieszczeniach, nasi pracownicy pracują w maseczkach i rękawiczkach ochronnych, odległości pomiędzy stanowiskami ich pracy zostały zwiększone do 1,5 m, na biurkach naszych pracowników znajduja się pleksy ochronne itp.

 

Prosimy o respektowanie wszystkich komunikatów i instrukcji obowiązujących w naszych salonach i serwisach oraz zaleceń wydawanych przez pracowników:

1. W naszych salonach i serwisach może przebywać naraz 1 klient na 20 m2 powierzchni. W przypadku większego natężenia ruchu konieczne będzie poczekanie na swoją kolej na zewnatrz.

2. Nasi pracownicy noszą maseczki i tego samego wymagamy od naszych Klientów.

3. Każdy Klient powinien ODKAZIĆ RĘCE wchodząc do salonu / serwisu Auto Spektrum. Pojemniki do odkażania znajdują się przy wejściach do salonu/serwisu i przy stanowiskach pracy pracowników salonu/serwisu.

4. Wprowadzamy obligatoryjną zasadę ODDZIELENIA STREF dla Klientów salonu i dla Klientów serwisu. Każdy Klient musi respektować wprowadzone w obiektach Auto Spektrum strefy. Przestrzeganie stref serwisu i salonu samochodów będzie kontrolowane.

5. Nalegamy, aby obecni w obiekcie Auto Spektrum Klienci zachowywali ODSTĘP przynajmniej 1,5 m OD DRUGIEJ OSOBY. Jest to bezwzględnie obowiązująca zasada w każdym miejscu publicznym i w związku z tym przestrzeganie jej jest absolutnie priorytetowe.

6. Informujemy, że NIE PODAJEMY RĄK podczas witania i żegnania naszych Klientów i zdecydowanie tego odradzamy.

7. Zachęcamy i jednocześnie prosimy naszych Klientów o dokonywanie PŁATNOŚCI BEZGOTÓWKOWYCH za pomocą kart płatniczych.

8. Prosimy, aby każdy Klient posiadał własny długopis w celu dokonania potwierdzenia na zleceniu serwisowym lub innym dokumencie realizowanym w Auto Spektrum.

9. Jazdy próbne odbywają się na specjalnych zasadach, aby zapewnić naszym Klientom maksimum bezpieczeństwa.


Stanowczo nalegamy na przestrzeganie ustalonych zasad. Musimy troszczyć się o nasz personel i o zdrowie naszych Klientów. W związku z powyższym, w sytuacji kiedy Klient nie będzie przestrzegał obowiązującej w obiekcie instrukcji pomimo uwag personelu musi liczyć się z tym, że może zostać przez nasz personel poproszony o opuszczenie obiektu Auto Spektrum.

 

Niektóre nasze działy nadal pracują w skróconych godzinach. Robimy wszystko, aby każdy nasz dział był w miarę zapotrzebowania do Państwa dyspozycji, przy jednoczesnym zachowaniu maksimum bezpieczeństwa. Oczywiście rozumiemy, że mogą Państwo mimo to obawiać się wizyty w naszym salonie lub serwisie, dlatego zachęcamy do korzystania z pozostałych form kontaktu z nami:

  1. Kontakt telefoniczny z naszymi działami pod numerem telefonu: +48 12 384 84 13
  2. Formularze kontaktowe znajdujące się na naszej stronie internetowej
  3. Wiadomości email na adres autospektrum@autospektrum.pl oraz adresy firmowe naszych pracowników
  4. Wiadomości w komunikatorze Messenger przesyłane za pośrednictwem naszych fanpage na portalu społecznościowym Facebook (Fanpage Renault i Dacia).

Dziękujemy za zrozumienie i współpracę! Pozostajemy do Państwa dyspozycji!

Zapytaj o ofertę specjalną

Pola oznaczone * są wymagane.

*
*
*
*
Administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest Auto Spektrum Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie. Wszystkie dane są podawane dobrowolnie z prawem dostępu do ich treści, ich sprostowania lub usunięcia.
Pani/Pana dane osobowe zbieramy w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie internetowe. W przypadku wyrażenia zgody te dane będziemy też przetwarzać w celu przesyłania informacji handlowych oraz by zachęcić Panią/Pana do skorzystania z naszych produktów lub usług.
Polityka Prywatności- Prosimy o zapoznanie się z informacjami o ochronie danych osobowych w Auto Spektrum

Grupa Auto Spektrum – Twój dealer i serwis Renault w Małopolsce i na Podkarpaciu.

Renault Kraków

al. Powstańców Śląskich 24, 30-570 Kraków 12 423 51 00 Kontakt Jak dojechać

Renault Kraków Bielany

Kryspinów 502, 32-060 Liszki 12 210 09 40 Kontakt Jak dojechać

Renault Rzeszów

Al. Armii Krajowej 82, 35-307 Rzeszów 17 859 15 00 Kontakt Jak dojechać

Renault Tarnów

Ładna 82b, 33-156 Skrzyszów 14 628 45 45 Kontakt Jak dojechać

Renault Nowy Sącz

I Brygady 2, 33-300 Nowy Sącz 18 447 70 00 Kontakt Jak dojechać

Serwis Renault Wieliczka

Niepołomska 26d, 32-020 Wieliczka 12 288 30 00 Kontakt Jak dojechać
Mapa